torsdag 11 september 2008

11/9

Skolan idag var seg. Idrott: kast med liten boll. Fick g, det är ju hur svårt som helst! Engelska, NO och svenska. Hade spanska i typ 45 minuter, that's why we love Gema!
Cyklade hem och fixade lite och vid halv fyra träffade jag Kammila nere på stan! Riktigt kul att ses igen, fick köpt lite grejs också. Bilder kommer senare, men en tröja, ett par vinterstövlar och en Smurfhits-skiva blev det!
Haha mysigt. Kom hem typ vid sju och umgicks med moster, sofiekusin, bäbiskusin och syster.
Fikade lite kakor och snackade lite allmänt.
Sen åkte de hem och jag satte mig här typ. Har värsta klädångesten för vad jag ska ta med mig till Nissaström imorron. Jobbigt, plus att jag knappt har börjat välja grejer än!
Well oh well, ska typ sova/packa lite nu.
YOU KNOW I LOVE YOU hihi
xoxo majse

Inga kommentarer: