måndag 15 september 2008

15/9


Snabbgenomgång av helgen, måste verkligen sova mera!
Åkte till Nissaström med Benjamin och hans mamma, Matilda, Magnus & Jussn. Kom dit och dampade, sjöng och käkade typ hela helgen. Var exhausted när jag kom hem igår och gjorde precis ingenting hela dagen.
Hade studiedag idag och hade planerat att sova, sova och kanske sova lite om jag hann. Nu blev det inte så utan AK, Kammila och Madde ringde och bjöd in mig på popcorn+Mr. Bean. Hatar såna filmer, på allvar. Och popcornen blev very brända så det blev chips istället.
Stressade hem vid fem och cyklade snabbt som en dåre vidare till HKK där det var ovanligt många ungar borta från träningen, drack 1345680 koppar jordgubbste och säkrade så jag fick ont i händerna.
Nu är jag iallafall hemma och har kommit på att det är idrottsdag på onsdag.
USCH.

alltid lika mogen, majse

Inga kommentarer: