måndag 8 september 2008

8/9

HAHA, skolan idag var väl helt okej. Syslöjden gick åt helvete, ibland blir det ju inte som man tänker sig. I matte är vi nördar och långt i planeringen och i SO hade vi redovisning när Sanna kunde allting så jag klarade mej very good.
Mediaprofilen var kul ! Yeah I know folks, I'm chocked too.
Jag och Jussn gick runt hela skolan och tog lite bilder som antaligen ska bli ett bildspel nere på teven senare.
Åkte ner på stan med Sofie, köpte de vackra tightsen här nedanför. Kärlek oh kärlek.
Ska nog köpa vinterstövlar imon om min kära lilla mamma fixar cash!
Cyklade hem till mig på våra vackra små cyklar, köpte kladdkaka med världens minsta marschmellow på Haga. Fikade och spelade Jojos Fashion Show 2. Sofie loves it.
Vid fem stack jag ner till HKK och planerade lite för terminen typ, den mindre gruppen började vid sex. Mycket duktiga var de, nästan så man blir lite imponerad, haha!
Tränade dem till kvart över sju och den senare gruppen dök upp vid halv åtta.
Kul att träffa the folks igen fan!
Skjutsade hem Sofie vid nio, efter lite jordgubbste och småsnack med Ström.
MYSDAG !

HIHI YOU KNOWW YOU LOVE ME ;)

Inga kommentarer: