torsdag 4 september 2008

4/9

Skolan ofc idag med.
Är fan redan trött på det, och jättelångt till sommarlovet!
Jaja, idrott: 100 meter. Exakt samma tid som förra gången, en tiondel ifrån MVG. WE LIKE!
No där vi jobbar som nördar för att vi är efter, och lite so, eng, spanska typ. Höhö, visste ni att abba har spelat in mammamia på spanska? ;o *SJUNGA*
Well, sen va skolan sluuut och jag drog hem snabbt som attan och vidare till basen. Haha, lyckades komma sent ändå. Självklart. Det var ju jag!
Träffade AK & Kammila lite, käkade BEN&JERRYS <33333333333333333333
Cyklade hem när de skulle dra till fliken, käkade lite & åkte vidare upp till Kärleken. Typ första gången nånsin jag är där.
Litet var det, jag&jussn trodde det var en lada.
Fick skjuts hem av österman & det var ju himla tur för annars hade jag fortfarande vart på landet och försökt cykla hem.

WITH BIG LOVE, MAJSe

Inga kommentarer: