lördag 16 augusti 2008

16/8

Idag vaknade jag vid tolv, smsade med lite folk & sen bestämde jag&CN att vi skulle tönta oss lite innan vi skulle åka ut till E-stop vid tre och träffa ML. Jag läste kalleankaspocket och CN kollade på Tribe.
Sen blev det cykla som en liten dåre in till stan, för CN hade tydligen stått vid kiosken på Ö-skans och väntat lite för länge xD
På vägen dit ner träffade jag Elias & Ludvid. Fick en BAMSEKRAM av världens bästa Elias, kul att ses igen :)
Efter det åkte jag och CN till E-stop, jag hittade världens finaste hårspännen på H&M:s barnavdelning, och vi fikade billigt på Östras. Där satt vi tills vi träffade our dearly beloved Madds. Vi vandrade vidare till MAX. Min nya hatresturang, fjorton pommes för 14 kronor. SUCK !
Sen gick vi vidare hem till Madde & hälsade på en liten vovve som heter Julle. Den är läskig och bits.
Madde och hennes family skulle ha gäster vid 7 så jag och CN var tvungna att gå vidare till bussen & sedan cykla hem ända från stan. Jobbigt värre.
Hihi, sen när jag kom hem upptäckte jag att Disney Channel visade HSM2 så jag tittade på det lite. PUTTE vad gulligt :)
Och nu nördar jag mig genom att lyssna på ljudet av Förtrollad i bakgrunden.
GUD, vad jag älskar den filmen :]

Over and Out
/Majse

Inga kommentarer: