lördag 23 augusti 2008

23/8

Vill börja med att säga grattis till Elin Pihl, fjortis du med nuva. Det var ett tag sen vi sågs, men ändå :]
Min dag började redan klockan elva, min mobilalarm ringde och väckte mig. Hade fyra sms och ett missat samtal då. Det va en riktig tur att jag hade den på ljudlös inatt!
Käkade frukost med familjen samtidigt som jag beklagade mej över att det regnade och att jag skulle vara tvungen att cykla helt själv till HKK för nåt möte. Fast det var ju inte förräns klockan 13, jag hade massa tid innan det! Det kunde kanske tillochmed sluta regna.
In my dreams.
När jag kom ut ur duschen var klockan halv ett och det spöregnade. (Värt att tillägga är kanske att det tar drygt en kvart att cykla till HKK.)
Mysigt. Jag var ju då tvungen att stressa som en idiot, men hann faktiskt i tid.
Väl framme på HKK snackade vi lite och käkade kakor. Sen städade/fixade grepp de som ville och jag drog hem och tittade på världens mysigaste film, Made of Honor med Patrick Dempsey (McDreamy i Grey's nivet?).
Well, den var riktigt bra, mycket hemsk skotsk säckpipemusik och sådär.
Sen hade Anna nån kompis här så jag myste lite med dom och nu gör jag precis ingenting.
Underbart, isn't it?

xoxo, Majse

Inga kommentarer: