onsdag 6 augusti 2008

6/8

Tihi, när jag vaknade av mig själv klockan 06.08 (dvs 6/8 dvs min födelsedag. Vilken hjärnkapacitet det finns i den där hjärnan) upptäckte jag att jag hade två grattis sms, från Sofie och Amelia. Båda försökte pricka 04.40. Lyckat att Sofies kom 04.39 & Amelias 04.41, haha :)
Jag försökte skicka lite wakiesms till folk, men ingen verkade vakna. Eller så va mobilen avstängd. Dissad på sin egen födelsedag. Depressionsvarning på det va ?
Familj kom in och sjöng med paketer&frukost vid sju. Sen somnade jag om och vaknade lite ibland av grattis-sms.
Mobilens alarm ringde vid elva och jag skulle fixa mig lite för dagen som skulle spenderas med Kammila&Fanny.
Jag fick present, världens bästa film:

Höhö, nu försöker man minsann vara lite teknisk och lägga in film här på bloggen!
Funkar det inte får ni väl gå in här: http://www.youtube.com/watch?v=DET5NrypK8s
Well, sen drog alla hem från Kamilla och jag åkte hem för att vänta på KH, pizza& tårta ikv :)