onsdag 27 augusti 2008

27/8

Skolan idag; först några sega lektioner, sen NO och Marcus kom med fika & liten dotter ! Fett mysigt, jag har saknat fika.
Sen lite mer lektioner och dum svenska-vikarie. Hatar Eva.
Efter det stack jag hem och vidare ner på stan för att träffa AK & Madds. Senare kom även Kammila in, och efter ett tag var det bara vi två kvar. Då käkade vi lite på Hello, köpte te på Teboden, och lånade massa nördböcker på bibloteket. Speciellt gillade jag en på barnavdelningen som hette Dumma Mygga. Den va söt.
Jag följde Kammila till bussen och åkte hem & åt.
Sen ville jag gå ut och gå med Sofie. Hon är mys och de visar konstiga kortfilmer i NorreKattsPark.

HAHA ALLA SOM ÄR LÄNGRE ÄN SOFIE SKA GÅ OCH GUNGA MED HENNE PÅ PIPPILEKPLATSEN !
jag älskar internskämt.

Över och ut/ Majse

Inga kommentarer: