torsdag 28 augusti 2008

28/8

Skolan idag: längdhopp på idrotten, fick VG, WIHO!
Hoppade fan typ 70 cm längre än förra gången!
Sen lite random lektioner; engelska, so & no.
Käkade lunch med Freddy, Gema och Frank. Hihi, våra lärare är mys rakt igenom!
Spanska och spelade spel med prepositioner, HATA!
Well, sen hem och låta PB&S lägga sina grejer här, de ambitiösa jävlarna skulle ut och springa på Galgberget. Duktigt oh duktigt.
Aja, när de stack dit åkte jag och spelade bas. Hade jättebråttom så sorry om jag typ dissade nån på stan..?!
Ringde KH och ville ses, satt på bibloteket i typ en halvtimme när hon spelade sax och sen cyklade jag hem till henne och kollade Vänner med Johan och Ebba tills hon kom hem.
Vi myste där hemma lite, käkade pizza och sånt.
Sen när jag skulle hem blev det lite komplicerat. Vi gick/cyklade en liten bit och kom på att mina nycklar låg där hemma. Så det var bara att cykla tillbaka. Och åka iväg igen. Vi hade kommit typ till Sture när vi kom på att min påse också var glömd. Cyklade tillbaka igen och sen åkte vi in till stan, eller ja, jag cyklade och KH gick. När vi var vid H&M ville hon vända hem men jag kom på den briljanta idén att hon kunde få sina kläder samtidigt som Anette tyckte att hon skulle komma hem. Märk att klockan var typ halv nio då.
Men jag gick med KH till Gunillaparken, lämnade henne där, cyklade hem och hämtade grejerna snabbt som attan och sen tillbaka till G-parken. Fångade upp KH och skjutsade henne till KullenDyk , och sen cyklade jag hem igen.
Väl hemma fick pappa en väldigt konstig idé om att sortera alla våra böcker i bokstavsordning efter författarens 'apellido'. Så nu är hela vårat matrum fyllt med böcker.
Mysigt. Väldigt.
Jag har dock lyckats smita, men nu kommer han väl när som helst och drar ner mig igen.
Och juste, jag tycker att min ma/no-lärare Lina kan sluta läsa min blogg !

Overandout/ Majse

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahh ofta din ma/no-lärare läser din blogg :O

majse sa...

ja och det är inte kuuuul :(

Anonym sa...

men vadå konstig lärare :S