tisdag 19 augusti 2008

19/8

Idag var en mysdag :]
Vi var på Mcd och käkade glass med klassen i spöregn, och hade tävlingar mellan ÖJ:s olika klasser.
HATA STEN, SAX, PÅSE !
Vi och 8b kom lika, så min dear beloved klass valde ut mig att gå upp och köra sten, sax, påse mot Philip från pararellklassen. Så vann han med 2-1. Mitt liv är hemskt. Jag går och dör nu.
Eller nä förresten.
Sen va väl skolan typ slut så jag åkte hem & käkade nudlar. Efter det tog jag en cykeltur ner till polisen och köpte en såndär nyckelbricka, och sen vidare till stan där jag köpte lite oviktiga småsaker.
Träffade även E&P på Clas Ohlson. Och när vi skulle gå ut därifrån kom det en securityvakt och tog med dem in i ett rum, så jag gick vidare. Efter typ en timme stod där polis osv..
Läskigt.
Sen blev det träffa AK och gå lite med henne. Mötte EE&JK flera gånger, hihi, och FP, ML & Sarah nåra gånger. Fika på Espresso House och sedan hem.
Och imorron börjar skolan med vanligt schema, vanliga lektioner och det hemskt.
Men jag har iallafall fått tillbaka min rosa färgspray, så imorron blir det färga Andreas hår !

Over and out

Inga kommentarer: