söndag 17 augusti 2008

17/8

Dagen spenderades först med KH hemma hos mig, sen bilen ut till landet (Haverdal) för att lyssna på Kulturskolans blåslägerskonsert. Syster, Amelia & många andra spelade. Alla var duktiga, vissa mer och vissa mindre :p
Sen åkte vi hem, lämnade mormor på vägen & fick ett välbehövt notställ av henne. Mitt har nämligen lyckats försvinna efter årets Helsjön-läger...
Well, sen fick jag lite motion genom att klippa gräsmattan på framsidan med KH och sen cykla hem till henne! Kände mig riktigt duktig och blev belönad med lite choklad & mat på Mcd. Av mig själv såklart. Än så länge har jag inte lyckats hitta nån som är så snäll att den belönar mej för motion med onyttig mat. +-0 liksom. Attans.
Väl hemma hos KH var vi väldigt sugna att se på Moulin Rouge, så började göra det. Sen gick vi ut för att äta och upptäckte att Ebbisen kollade på massa Vänner-avsnitt, hur skulle vi kunna motstå det ?
Så sista timmarna blev det mysa med nästan hela HagbergFamily, hihi :)
Sen cykel hem och svara på alla "Vad tycker majse om mig kommentarer", höhö. Riktigt kul faktiskt xd

Over and Out,

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAH : än så länge har jag inte hittat nån som belönar mej för motion med onyttig mat!
xd

majse sa...

hihi men det är ju sant xd