lördag 9 augusti 2008

9/8

Well, gjort typ inget idag, åkte till stranden för att träffa S&P, M&A, Jussn & Amanda vid halv sju :]
Där fanns även lite fler, och andra som åkte därifrån och kom tillbaka senare.
Det va fett mys, dom har grillat lite innan jag kom och lyckats tända eld på gräset eller nåt åt det hållet. Massmellowsen tog slut ganska snabbt så jag käkade äpplen från ett litet träd som låg där. Sen kastade A äpple på mej och jag blev lessen och tutade i hans öra resten av kvällen med mitt lilla får som kunde bäa. Hihi, det fick jag i födelsedagspaket av Jussn. Och slime. Den va äcklig.
Men tack iallafall ! :D
Mina skor var sandiga och Kasse&Enzo kom i sina very snygga byxor *puke* :]
Sen åkte massa folk hem & 'nån' kom och kastade äpplen på oss. Jag fick ont i min hals.
När alla hade åkt hem gick S&P, Jussn& jag på väg mot storavägen och S&P gick vidare till S' stuga och sen kom Jussn mamma och körde mej hem.
Hihih, tack alla för en myspys kväll & tack S för lånet av filten :] :p

Inga kommentarer: